Prezentacje multimedialne
Możliwość prezentacji w salce dydaktycznej WPK – Grupa maksymalnie 20 osób.
Śmieci - STOP
Cecha | Informacja |
---|---|
Tytuł: | Śmieci - STOP |
Slajdów: | 27 |
Przewidywany czas: | 45 min. |
Ogólna charakterystyka prezentacji: | Prezentacja poświęcona segregacji śmieci i recyklingowi. |
Tematyka dostosowana do grup wiekowych:
Grupy przedszkolne i grupy „0” |
Szkoła podstawowa Klasy 1-3 |
Szkoła podstawowa Klasy 4-6 |
Gimnazjum | Szkoły średnie | Studenci / dorośli |
---|---|---|---|---|---|
TAK | TAK | TAK | NIE | NIE | NIE |
Tropy i ślady ssaków
Cecha | Informacja |
---|---|
Tytuł: | Tropy i ślady ssaków |
Slajdów: | 60 |
Przewidywany czas: | 45 min. |
Ogólna charakterystyka prezentacji: | Prezentacja ma za zadanie pokazać jak można odkrywać i rozpoznawać ślady zwierząt, których nie spostrzegamy na pierwszy rzut oka, jednak ślady ich bytności są na każdym kroku |
Tematyka dostosowana do grup wiekowych:
Grupy przedszkolne i grupy „0” |
Szkoła podstawowa Klasy 1-3 |
Szkoła podstawowa Klasy 4-6 |
Gimnazjum | Szkoły średnie | Studenci / dorośli |
---|---|---|---|---|---|
TAK | TAK | TAK | NIE | NIE | NIE |
Zwierzęta zimą
Cecha | Informacja |
---|---|
Tytuł: | Zwierzęta zimą |
Slajdów: | 26 |
Przewidywany czas: | 45 min. |
Ogólna charakterystyka prezentacji: | Zima to bardzo trudny czas dla wszystkich zwierząt. Prezentacja pokazuje, w jaki sposób przygotowują się do tego trudnego okresu. |
Tematyka dostosowana do grup wiekowych:
Grupy przedszkolne i grupy „0” |
Szkoła podstawowa Klasy 1-3 |
Szkoła podstawowa Klasy 4-6 |
Gimnazjum | Szkoły średnie | Studenci / dorośli |
---|---|---|---|---|---|
TAK | TAK | TAK | NIE | NIE | NIE |
Ptaki
Cecha | Informacja |
---|---|
Tytuł: | Ptaki |
Slajdów: | 27 |
Przewidywany czas: | 45 min. |
Ogólna charakterystyka prezentacji: | Ptaki to bardzo tajemnicza grupa zwierząt. Podczas prezentacji poznamy ich zwyczaje, sposoby badania, jak możemy im pomagać i jakie zagrożenia na nie czyhają. |
Tematyka dostosowana do grup wiekowych:
Grupy przedszkolne i grupy „0” |
Szkoła podstawowa Klasy 1-3 |
Szkoła podstawowa Klasy 4-6 |
Gimnazjum | Szkoły średnie | Studenci / dorośli |
---|---|---|---|---|---|
TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
Las i jego funkcje
Cecha | Informacja |
---|---|
Tytuł: | Las i jego funkcje |
Slajdów: | 70 |
Przewidywany czas: | 45 - 60 min. |
Ogólna charakterystyka prezentacji: | Las to bardzo złożony ekosystem, a prezentacja ma przybliżyć uczniom jego budowę i funkcje. Podczas prezentacji poznamy gatunki charakterystyczne dla poszczególnych pięter lasu. |
Tematyka dostosowana do grup wiekowych:
Grupy przedszkolne i grupy „0” |
Szkoła podstawowa Klasy 1-3 |
Szkoła podstawowa Klasy 4-6 |
Gimnazjum | Szkoły średnie | Studenci / dorośli |
---|---|---|---|---|---|
TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | OPCJA |
Jak leśnicy dbają o las?
Cecha | Informacja |
---|---|
Tytuł: | Jak leśnicy dbają o las? |
Slajdów: | 24 |
Przewidywany czas: | 45 min. |
Ogólna charakterystyka prezentacji: | Jak wygląda leśnik wie chyba każde dziecko, jednak już nie każdy potrafi opisać na czym polega trudna praca leśnika. Prezentacja pokazuje wszystkie aspekty tego zawodu od gospodarczego po ochroniarski. |
Tematyka dostosowana do grup wiekowych:
Grupy przedszkolne i grupy „0” |
Szkoła podstawowa Klasy 1-3 |
Szkoła podstawowa Klasy 4-6 |
Gimnazjum | Szkoły średnie | Studenci / dorośli |
---|---|---|---|---|---|
NIE | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
Jak zwierzęta przygotowują się do zimy?
Cecha | Informacja |
---|---|
Tytuł: | Jak zwierzęta przygotowują się do zimy? |
Slajdów: | 106 |
Przewidywany czas: | 60 min. |
Ogólna charakterystyka prezentacji: | Prezentacja pokazuje w jaki sposób przygotowują się do tego trudnego okresu. |
Tematyka dostosowana do grup wiekowych:
Grupy przedszkolne i grupy „0” |
Szkoła podstawowa Klasy 1-3 |
Szkoła podstawowa Klasy 4-6 |
Gimnazjum | Szkoły średnie | Studenci / dorośli |
---|---|---|---|---|---|
TAK | TAK | TAK | NIE | NIE | NIE |
Ekologiczne znaki
Cecha | Informacja |
---|---|
Tytuł: | Ekologiczne znaki |
Slajdów: | 29 |
Przewidywany czas: | 45 min. |
Ogólna charakterystyka prezentacji: | Konsumpcja to główne zajęcie człowieka, kupujemy, zjadamy, korzystamy i wyrzucamy tysiące produktów i opakowań po nich. Nie wszyscy jednak potrafią poprawnie odczytywać umieszczone na nich znaki, które pomagają nam poprawnie używać i segregować te produkty. Prezentacja omawia znaki, które producenci umieszczają na opakowaniach i produktach. |
Tematyka dostosowana do grup wiekowych:
Grupy przedszkolne i grupy „0” |
Szkoła podstawowa Klasy 1-3 |
Szkoła podstawowa Klasy 4-6 |
Gimnazjum | Szkoły średnie | Studenci / dorośli |
---|---|---|---|---|---|
TAK | TAK | TAK | OPCJA | NIE | NIE |
Wdecki Park Krajobrazowy - bioróżnorodność
Cecha | Informacja |
---|---|
Tytuł: | Wdecki Park Krajobrazowy - bioróżnorodność |
Slajdów: | 38 |
Przewidywany czas: | 45 - 60 min. |
Ogólna charakterystyka prezentacji: | Prezentacja ma za zadanie przybliżyć to bardzo szerokie pojęcie, pokazać zagrożenia i problemy z jakimi borykają się służby ochrony przyrody. |
Tematyka dostosowana do grup wiekowych:
Grupy przedszkolne i grupy „0” |
Szkoła podstawowa Klasy 1-3 |
Szkoła podstawowa Klasy 4-6 |
Gimnazjum | Szkoły średnie | Studenci / dorośli |
---|---|---|---|---|---|
TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
Problematyka studium ochrony wartości kulturowych
Cecha | Informacja |
---|---|
Tytuł: | Problematyka studium ochrony wartości kulturowych |
Slajdów: | 24 |
Przewidywany czas: | 45 min. |
Ogólna charakterystyka prezentacji: | Prezentacja omawia aktualny stan zachowania obiektów o tradycyjnej architekturze oraz kwestie ich ochrony. |
Tematyka dostosowana do grup wiekowych:
Grupy przedszkolne i grupy „0” |
Szkoła podstawowa Klasy 1-3 |
Szkoła podstawowa Klasy 4-6 |
Gimnazjum | Szkoły średnie | Studenci / dorośli |
---|---|---|---|---|---|
NIE | NIE | OPCJA | TAK | TAK | TAK |
Dary jesieni
Cecha | Informacja |
---|---|
Tytuł: | Dary jesieni |
Slajdów: | 60 |
Przewidywany czas: | 45 min. |
Ogólna charakterystyka prezentacji: | Wszyscy doskonale rozpoznajemy pory roku, jednak to jesień jest jedną z piękniejszych i bardziej tajemniczych części roku. Prezentacja ma za zadanie pokazać jakimi darami obdarza nas natura poza powszechnie znanymi grzybami. |
Tematyka dostosowana do grup wiekowych:
Grupy przedszkolne i grupy „0” |
Szkoła podstawowa Klasy 1-3 |
Szkoła podstawowa Klasy 4-6 |
Gimnazjum | Szkoły średnie | Studenci / dorośli |
---|---|---|---|---|---|
TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
Czynna Ochrona Przyrody we Wdeckim Parku Krajobrazowym
Cecha | Informacja |
---|---|
Tytuł: | Czynna Ochrona Przyrody we Wdeckim Parku Krajobrazowym |
Slajdów: | 13 |
Przewidywany czas: | 20-45 min. |
Ogólna charakterystyka prezentacji: | Do podstawowych zadań służby Parku poza edukacją ekologiczną należy czynna ochrona przyrody. Prezentacja pokazuje jakie działania składają się na to zadanie. |
Tematyka dostosowana do grup wiekowych:
Grupy przedszkolne i grupy „0” |
Szkoła podstawowa Klasy 1-3 |
Szkoła podstawowa Klasy 4-6 |
Gimnazjum | Szkoły średnie | Studenci / dorośli |
---|---|---|---|---|---|
NIE | NIE | OPCJA | TAK | TAK | TAK |
Buk zwyczajny
Cecha | Informacja |
---|---|
Tytuł: | Buk zwyczajny |
Slajdów: | 20 |
Przewidywany czas: | 45 min. |
Ogólna charakterystyka prezentacji: | Prezentacja gatunku. |
Tematyka dostosowana do grup wiekowych:
Grupy przedszkolne i grupy „0” |
Szkoła podstawowa Klasy 1-3 |
Szkoła podstawowa Klasy 4-6 |
Gimnazjum | Szkoły średnie | Studenci / dorośli |
---|---|---|---|---|---|
NIE | NIE | TAK | TAK | TAK | TAK |
Awifauna Wdeckiego Parku Krajobrazowego
Cecha | Informacja |
---|---|
Tytuł: | Awifauna Wdeckiego Parku Krajobrazowego |
Slajdów: | 33 |
Przewidywany czas: | 45 min. |
Ogólna charakterystyka prezentacji: | Prezentacja przedstawia ma za zadnie przedstawić awifaune we Wdeckim Parku Krajobrazowym itd. |
Tematyka dostosowana do grup wiekowych:
Grupy przedszkolne i grupy „0” |
Szkoła podstawowa Klasy 1-3 |
Szkoła podstawowa Klasy 4-6 |
Gimnazjum | Szkoły średnie | Studenci / dorośli |
---|---|---|---|---|---|
OPCJA | TAK | TAK | TAK | NIE | NIE |