Zapytanie ofertowe nr EOG/3/2014
Na podstawie Umowy Nr 556/2014/Wn-02/OP-XN-02/D w sprawie Projektu „BIO+ - bioróżnorodni, bioświadomi, bioodpowiedzialni w województwie kujawsko – pomorskim” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 zwracam się z zapytaniem ofertowym na przygotowanie dokumentacji przetargowej.
I. Zamawiający
1. Gostynińsko – Włocławski Park Krajobrazowy
ul. Zamkowa 11
87 – 820 Kowal
NIP: 888 10 60 672
Regon: 000839932
Tel.: 54 284 – 22 – 26
Fax: 54 274 – 11 – 05
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Reprezentowany przez Pana Witolda Kwapińskiego, na podstawie Uchwały nr 21/697/14 Zarządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 21.05.2014r w sprawie wyrażenia zgody na dokonanie czynności przekraczającej zakres pełnomocnictwa
ul. Plac Teatralny 2
87 – 100 Toruń
NIP: 956 19 45 671
Tel.: 56 62 – 18 – 255
Fax: 56 62 – 18 – 553
e-mail: marszałTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2. Godziny pracy Zamawiającego: 7:30 – 15:30
II. Tryb udzielania zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia ofertowego.
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji przetargowej dla projektu „BIO+ - bioróżnorodni, bioświadomi, bioodpowiedzialni w województwie kujawsko – pomorskim”, realizowanego w imieniu Województwa Kujawsko - Pomorskiego przez Gostynińsko – Włocławski Park Krajobrazowy wraz z jednostkami współrealizującymi: Brodnickim Parkiem Krajobrazowym, Wdeckim Parkiem Krajobrazowym i Zespołem Parków Krajobrazowych Chełmińskiego i Nadwiślańskiego w partnerstwie z Kujawsko – Pomorskim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego w Minikowie, współfinansowanego ze środków Program Operacyjny (PL02) „Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów” w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Do zadań wykonawcy należeć będzie:
1. Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą PZP art.11 ust.8.
2. Oszacowanie wartości zamówienia.
3. Opracowanie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w oparciu o opis przedmiotu zamówienia zamawiającego.
4. Opracowanie zarządzenia Dyrektora Gostynińsko – Włocławskiego Parku Krajobrazowego w sprawie powołania Komisji Przetargowej oraz Regulaminu Pracy komisji Przetargowej.
5. Przekazanie obowiązujących ogłoszeń do BZP oraz nadzór nad ich zamieszczeniem na stronie internetowej i w miejscu publicznie dostępnym.
6. Kierowanie pracą Komisji Przetargowej.
7. Opracowanie projektów umów do zawarcia z wykonawcami.
8. Dokumentowanie postępowań zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych.
9. Dokonywanie ewentualnej modyfikacji SIWZ i/lub zmian w ogłoszeniu o zamówieniu, jeżeli zajdzie taka konieczność. Przekazywanie Wykonawcom modyfikacji SIWZ.
10. Prowadzenie korespondencji w zakresie odpowiedzi na zapytania oferentów składane w trakcie prowadzonych postępowań, sporządzenia pism wynikających z procedur odwoławczych.
11. Dokonywanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz badania złożonych ofert.
12. Wykonywanie zadań zgodnie z harmonogramem realizacji projektu.
13. Przedstawianie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, wykluczenia Wykonawców, odrzucenia ofert lub unieważnienia postępowania.
14. Przekazanie Wykonawcom zawiadomienia o których mowa w art. w art. 92 ust. 1lub 93 ust. 3 ustawy PZP w sposób określony w SIWZ.
15. Sporządzanie protokół postępowania.
16. Po zakończeniu Postępowania przekazywanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji przetargu.
17. Ścisła współpraca z Kierownikiem projektu oraz Zastępcą kierownika projektu w zakresie szacowania wartości zamówienia i określenia zakresu merytorycznego zamówienia.
18. Odpowiednie oznakowanie dokumentów zgodnie z wymogami programu operacyjnego.
IV. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie będzie wykonywane w dniach: 08.12.2014 r. – do dnia pozytywnego rozstrzygnięcia wszystkich postępowań przetargowych
V. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta powinna być:
- Opatrzona pieczątką
- Posiadać datę sporządzenia
- Zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP
- Podpisana czytelnie przez wykonawcę
2. Każdy oferent musi mieć możliwość wystawienia faktury VAT lub rachunku.
3. Każdy oferent może złożyć tylko 1 ofertę. Oferta składana jest w jednym egzemplarzu.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
VI. Miejsce oraz termin składania ofert
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: ul. Zamkowa 11, 87 – 820 Kowal, do dnia 05.12.2014r.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VI. Ocena ofert
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena ofertowa – 100%
2. Zamawiający odrzuci ofertę jeśli:
- wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,
- jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania cenowego,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
VII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 08.12.2014 r., a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony o godzinie 10:00 w siedzibie GWPK.
VIII. Dodatkowe informacje
Dodatkowych informacji udziela Ewelina Pawlata pod numerem telefonu (54) 284-22-26.
IX. Załączniki
• Wzór formularza ofertowego – załącznik nr 1
• Oświadczenie dotyczące prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia – załącznik nr 2
Do pobrania:
1. Zapytanie ofertowe Nr EOG/3/2014 wraz z załącznikami